2009年4月7日星期二

2nd Day~

第二日,我同曼恩嚟到一個較為遠啲嘅地區--Milton Keynes,一個環境都算幾靚嘅地方。
首先,我哋又嚟到Oxford,係到轉車到我哋嘅目的地,來回飛都要£10.50㗎。躉吓躉吓,一粒鐘又話過咗叻,然後就等佢D姨生女。佢哋嚟到過後,我哋四條友就行街食野。我覺得最盞鬼嘅係,呢間野中間無啦啦有簸樹棟係到,都幾靚吓㗎,秋天嚟一定好靚嗟。


仲有呢間Lego舖,啲野都幾得意、幾盞㗎。但係,有錢嘅話,一定要去Lego Land,一定仲壯觀。
Taj Mahal.... made by Lego
因為今日遲咗出門,同埋啲百貨公司五點就首擋㗎啦,所以淨係去咗一噠地方,買咗KFC後,就返屋企叻。要記住,呢度啲KFC係唔好食㗎。

没有评论:

发表评论