2009年4月15日星期三

激死我啦!!!

真係頂個死墮鏈唔順,巴口唔單只賤,個心理仲好變態添。個老闆同我講,有咩野唔識,問墮鏈啦。點知,我行過去問佢有咩可以幫到手,佢竟然答我,你乜都無做,濟企埋一二邊就幫咗我叻.哇,我當場戇咗,嘅然你咁講,我為有企係度囉。

過咗無幾睞,個老闆行埋俐問我做到點呀,個死八婆竟然講,佢阿,乜都唔識,企喺度好似碌葛咁,杯又唔識洗。哇,你老X阿,我起你祖宗山墳阿?定係拆咗你屋企祠堂?簡直好侮辱我,咁樣嚟跣我。個死八婆,樣衰就算啦,心腸仲咁歹毒添,枉我喺佢同我講佢男朋友點對佢,有幾衰嘅時候,對佢有少少惻隱之心,我覺得呢啲都係佢自己本身有問題,唔怪得佢男朋友囉。

我返到屋企同我堂姐訴苦水後,佢又有份工介紹俾我,但係佢話個老闆娘係數一數二出名賤格卑鄙無恥嘅肥婆。雖然佢咁講,但係我都決定要辭職,轉另外一個環境....

1 条评论:

  1. haha .. dunno why found that quite funny when you scolding here haha ... neway ... cheer up la :P anything if u need someone to talk to or so ... call me lor =D i can be ur best listener always :P chill ^^ all the best to you =)

    回复删除