2009年4月8日星期三

3rd day~

今日,我哋去一噠叫Reading嘅地方,個名係咪好盞鬼哩,冇搞錯,呢度真係叫Reading㗎,唔係搞笑。

Reading


垃圾車

好叻,唔駛講咁多就首先我哋去醫好我哋嘅五藏廟先。
YO! Sushi~ seems like Sushi King in M'sia

The price list...

醫飽個肚,又開始行街叻。佢正一惡魔,係咁帶我去行街,唔搞到我破產都誓不罷休。好彩我定力夠,唔係實跌落無底深淵,撲咗街。哈哈哈哈


到最尾都係影吓相,睇吓野咁,又走去買donut食。買donut個陣先搞笑,我哋打算買一打就咁算啦,然後佢俾張刮卡我哋,咪刮囉,又唔駛錢嘅。點知個度寫


"Get 1 dozen Free"

我哋兩條友呆咗係度,我哋又俾個邊做工嘅人睇,個條友又呆咗係度,然後佢就笑笑口咁簍埋個打donut俾我哋。我哋就係咁,開開心心返屋企叻。

Krispy Krome.. alike J Co Donut but this 1 is nicer
refreshment inside the train...


買一打£8.95,買一送一,抵到爛

お誕生日おめでと

6 条评论:

  1. 么你生日咩??哈哈~~~~睇我几有你心~~

    回复删除
  2. orh ? Krispy Kreme ooo... recently the new Donuts in Time Square oo =) ...

    回复删除
  3. and ya !! no wonder u become FAT edi lor !!! eat so many DONUTS !!!! ~ wei FedEx some to me ya XD ... i want to eat as well hahaha XD

    回复删除
  4. 真係好有我心喎。銘年今日茂俚先生。

    to ivan.... post the donut back ah... i think it cost me £25 for donut n post fees... u better come here.. then i belanja u....

    回复删除
  5. welcome to my blog. now it's my turn to visit urs ya...

    回复删除
  6. Hi, 1st time visitor to your blog.

    OMG READING!!! I studied there and I miss that place very very much now. I miss hanging out at The Oracle too!

    It is pronounced as "Rare-ding", not "Ree-ding", hehe. A lot of people make this mistake.

    回复删除