2009年4月17日星期五

又一份新工...

好喇,終於脫離咗個地獄喇,今次唔知係到咗天堂定係去咗另一個地獄哩。

呢份工有咩好哩,咪勝在夠近屋企囉。十點半返工,十點四出門,十分鐘腳程又唔駛搭車,夠慳錢,第二,早放工。十點半返工,九點半放工,喺呢度算係早放工嘅地方㗎啦。第一日返工,都係例牌咁,做morning job,食早餐,然後做咩?咪開工囉。Karen,我嘅新同事,個人都幾好㗎。過咗一陣,我收到個壞消息,竟然我哋樓面嘅人要洗大餅。冇變囉,鬼叫事頭婆孤汗咩。為咗三餐,洗就洗喇。

就係咁,又一個新的開始。

4 条评论:

  1. 哦,你在伦敦什么地方工作?

    回复删除
  2. Chris...不好意思,现在才看到你的comment。都有一段很长的时间没有写blog了(根本都没时间)。现在在一家south-east asian cruisine的餐馆工作叫KIASU,有些空姐空少有帮我们从马来西亚买东西过来,可能你会知道吧。

    回复删除
  3. Oic... 我应该知道在哪里. ;)

    回复删除